ДОСТАВКА И ВРЪЩАНЕ
ДОСТАВКА И ВРЪЩАНЕ:
1. ДОСТАВКА
Доставките се извършват чрез куриерска фирма Спиди.
Срокът за доставка е до 6 работни дни от дата на изпращане!
Ще получите известие от куриер преди да бъде доставена до Вас.
Ако нямате възможност да бъдете на адреса в посоченото време за доставка, ще можете да получите пратката си от офис на Спиди.Доставката се заплаща с фиксирана сума от 7.50 лв за поръчки под 100.00 лв!
За поръчки над 100.00 лв без ДДС , доставката е БЕЗПЛАТНА за клиента!
*Поръчките ще се изпълняват без допълнително потвърждение по телефон. Вие ще получите уведомителен имейл . Молим да попълвате данните си внимателно и коректно.
Запазваме си правото при непредвидени обстоятелства да доставим Вашите продукти в различен срок от упоменатия.
Ако ние не сме в състояние да изпълним Вашата поръчка, ще Ви изпратим уведомителен имейл.
*Преглед и тест:
Ако желаете опциите преглед и тест , отбележете при направата на поръчката в допълнителен коментар
Връщането на поръчка след опцията "Преглед и тест" по-желание на клиента е за негова сметка.
* След всяка регистрирана поръчка от Ваша страна, тя автоматично се обработва и предава за опаковане с цел максимално бързо да пристигне при Вас, без допълнително обаждане.
Внимание! Поръчки на клиенти без въведени коректни данни: телефонен номер, адрес -няма да бъдат изпълнени.
*Изпращането на различни артикули с една доставка се осъществява когато са в една обща количка (поръчка). При генерирането на повече от една поръчка, особено в различни времеви интервали ,изпращането с отделни доставки и не подлежи на корекция.
*По време на процеса на обработка на поръчка, някой от артикулите може да бъде/бъдат изчерпан/ни.Тогава старата поръчка се анулира и се изпраща нова с наличните артикули, за което бивате уведомени с имейл от наша страна.
2. ЗАМЯНА И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СРЕДСТВА
ЗАМЯНА И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СРЕДСТВА
В 14 дневен срок бихте могли да върнете закупените от нас артикули или да замените с друг размер или артикул.
Молим да се свържете с нас чрез имейл: info@manzara.bg, за да обслужим Вашата молба. За да регистрирате заявката си ще трябва да ни изпратите следната информация задължително и само по имейл:
1. номер на поръчка
2. код на артикула, който ще връщате
3. IBAN сметка(в случай, че желаете да върнете и ние да възстановим сумата)
4. двете имената на титуляра по сметката
5. сума за възстановяване
6. товарителницата издадена при връщане
След като ни уведомите, поставете продукта в оригиналния пакет, в който сте го получили с фактурата и го затворете.
Връщането обратно към нас се извършва с куриер по Ваш избор и за Ваша сметка, на посочения адрес за връщане на пратки:
За да приемем Вашата заявка за замяна, продуктът трябва да бъде в първоначалното си състояние с опаковката и оригиналната фактура. В противен случай замяната няма да бъде приета. Бихме могли да поискаме да ни изпратите снимки на продукта на посоченият по-горе имейл, за да се уверим, че той е в добър търговски вид. В случай, че получите грешен или дефектен продукт, трябва да изпратите снимки на продукта, за да бъде информиран нашият отдел „Обслужване на клиенти“ и да продължат с Вашата замяна.
Връщането на пратката към нас отнема време, поради което моля да изпратите на имейла – снимка на касовата бележка, която куриерът ще Ви издаде при връщането на пратката обратно към нас. Така ще можем да ускорим процеса и сумата да бъде възстановена по-бързо.
2.1 ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СРЕДСТВА
ЗАЯВКАТА СЕ ПРИЕМА ДО 14-ДНИ СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА ПРОДУКТА!
За да регистрирате заявката си ще трябва да ни изпратите следната информация задължително на имейл: info@manzara.bg
1. номер на поръчка
2. код на артикула, който ще връщате
3. IBAN сметка(в случай, че желаете да върнете и ние да възстановим сумата)
4. двете имената на титуляра по сметката
5. сума за възстановяване
6. товарителницата издадена при връщане
След като ни уведомите, поставете продукта в оригиналния пакет, в който сте го получили с фактурата и го затворете.
Моля изпратете обратно пратката към нас с куриер по ваш избор и за ваша сметка на адрес:
гр. София, ул. Абагар 22, офис 2. Получател: Спиди- пратки за връщане на Гибон
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ИЗПРАТЕТЕ на имейл: info@manzara.bg номера на поръчка си и снимка на касовата бележка, която ще ви издадат в куриерската фирма, когато връщате артикула.
В случай, че желаете възстановяване, моля да ни изпратите и банковата си сметка, по която да ви възстановим сумата.
За да възстановите платената сума, напишете вашия IBAN и името на притежателя на акаунта във формуляр за връщане.
2.2 ЗАМЯНА НА АРТИКУЛ
ЗАЯВКАТА СЕ ПРИЕМА ДО 14-ДНИ СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА ПРОДУКТА!
За да регистрирате заявката си ще трябва да ни изпратите следната информация ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на имейл: info@manzara.bg
1. номер на поръчка2. код на артикула, който ще връщате
3. код на артикула, с който ще заменяте и размер за замяна
4. товарителницата издадена при връщане ( изпраща се допълнително , при получаване на потвърждение от наша страна за да пристъпите към връщане на артикула)
МОЛЯ ПРЕДИ ДА ПРИСТЪПИТЕ КЪМ ВРЪЩАНЕТО НА АРТИКУЛА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС НА НАШИЯ ИМЕЙЛ: INFO@MANZARA.BG И ДА ОЧАКВАТЕ ПОВЪРЖЕНИЕ ОТ НАША СТРАНА!
След като ни уведомите и получите потвърждение от наша страна за наличност на желаният артикул , в зависимост от инструкциите от наша страна , поставете продукта в оригиналния пакет, в който сте го получили с фактурата и го затворете.
Моля изпратете обратно пратката към нас с куриер по ваш избор и за ваша сметка на адрес:
гр. София, ул. Абагар 22, офис 2. Получател: Спиди- пратки за връщане на Гибон
Също така предлагаме замяната на артикулите да бъде процедирана чрез СПИДИ! При получаване на новата пратка, предавате старата на куриера! Тази опция се заплаща с 6 лв! Моля при пускане на заявката ви за замяна на нашия имейл: info@manzara.bg да отбележите, че желаете опция за замяна чрез СПИДИ!
За замяна на продукти напишете във формуляр за връщане кой продукт искате да замените и желания размер.
3. ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1..Ако получите грешен (объркан ) артикул от наша страна , връщането му е за наша сметка. Моля отново да се свържете на имейла ни , за да ни уведомите и да получите съдействие, като задължително изпращате снимка на погрешно полученият артикул .
2..Артикул с дефект : Ако получите дефектен артикул, той няма нужда да бъде връщан, но трябва да се свържете с нас задължително на имейла ни , да ни предоставите снимка на дефекта. От там ще се създаде заявка за Вас, според предпочитанията ви .
Искането за замяна или възстановяване (в зависимост от вашите предпочитания и заявка ) трябва да бъде изпълнено от наша страна най-късно до 15 дни от получаване на върнатия пакет .
ВАЖНО : ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА СУМА СЕ ИЗВЪРШВА САМО И ЕДИНСТВЕНО СЛЕД ПОДАДЕНА ЗАЯВКА НА ИМЕЙЛА НИ ! В ПРАТКАТА НЕ СЕ ПОСТАВЯ НИЩО , ОСВЕН ОРИГИНАЛНАТА ФАКТУРА И АРТИКУЛЪТ, КОЙТО ВРЪЩАТЕ!
ВАЖНО: ПРИ НЕСПАЗВАНЕ НА ПОЛИТИКАТА НИ ЗА ВРЪЩАНЕ, КАКТО Е ОПИСАНО НА САЙТА НИ, ЕКИПЪТ НА МАНЗАРА БЪЛГАРИЯ ИМА ПРАВО ДА ОТКАЖЕ ВАШАТА ЗАЯВКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ПОДМЯНА НА АРТИКУЛ! ПРИ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА НИ ВИЕ СЕ СЪГЛАСЯВАТЕ С УСЛОВИЯТА ИЗПИСАНИ НА НАШИЯ САЙТ!