УСЛОВИЯ НА БИЗНЕСА

Общи условия

Цени

Всички цени са в български лева Офертите важат до продажбата на наличността. Аукционни оферти и специални оферти са изключени, освен ако не е посочено друго. Продавачът си запазва правото да променя цените без предварително предупреждение.

 

Цени за доставка

Работим само с куриерска фирма СПИДИ.

  Доставката се заплаща с фиксирана сума от 7,50 лв за поръчки под 100.00 лв!  

  За поръчки над 100.00 лв без ДДС , доставката е БЕЗПЛАТНА за клиента.  

Срок на доставка - 4-6 работни дни

Начини на плащане - Наложен платеж

Внимание: Важно е да включите вашето име и фамилия, които сте регистрирали на нашия уебсайт, за да можем да изпратим стоките по-бързо.

 

ЗАМЯНА И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СРЕДСТВА

В 14 дневен срок бихте могли да върнете закупените от нас артикули или да замените с друг размер или артикул.

Моля се свържете с нас чрез имейлinfo@manzara.bg, за да обслужим Вашата молба. За да регистрирате заявката си ще трябва да ни изпратите следната информация по имейл:

1. номер на поръчка 2. код на артикула, който ще връщате 3. IBAN сметка(в случай, че желаете да върнете и ние да възстановим сумата) 4. двете имената на титуляря по сметката 5. сума за възстановяване

След като ни уведомите, поставете продукта в оригиналния пакет, в който сте го получили с фактурата и го затворете.

Връщането обратно към нас се извършва с куриер по Ваш избор, на посочения адрес за връщане на пратки: гр. София 1138, ул. Абагар 22, офис 2, Спиди - пратки за връщане на Гибон

За да приемем Вашата заявка за замяна, продуктът трябва да бъде в първоначалното си състояние с опаковката и оригиналната фактура. В противен случай замяната няма да бъде приета. Бихме могли да поискаме да ни изпратите снимки на продукта на посоченият по-горе имейл, за да се уверим, че той е в добър търговски вид. В случай, че получите грешен или дефектен продукт, трябва да изпратите снимки на продукта, за да бъде информиран нашият отдел „Обслужване на клиенти“ и да продължат с Вашата замяна.

Връщането на пратката към нас отнема време, поради което моля да изпратите на имейла – снимка на касовата бележка, която куриерът ще Ви издаде при връщането на пратката обратно към нас. Така ще можем да ускорим процеса и сумата да бъде възстановена по-бързо.

Ако получите грешен (объркан )  артикул от наша страна , връщането му  е за наша сметка. Моля отново да се свържете на имейла ни , за да ни уведомите .

ПЪЛНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОЛИТИКАТА НИ НА ВРЪЩАНЕ МОЖЕ ДА НАМЕРИТЕ НА СЛЕДНИЯ ЛИНК: https://manzara.bg/pages/%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%B8-%D0%B2%D1%80%D1%8A%D1%89%D0%B0%D0%BD%D0%B5

ИЛИ В РАЗДЕЛ „ДОСТАВКА И ВРЪЩАНЕ“.

 

ВАЖНО:  ПРИ НЕСПАЗВАНЕ НА ПОЛИТИКАТА НИ ЗА ВРЪЩАНЕ, КАКТО Е ОПИСАНО НА САЙТА НИ, ЕКИПЪТ НА МАНЗАРА БЪЛГАРИЯ ИМА ПРАВО ДА ОТКАЖЕ ВАШАТА ЗАЯВКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ПОДМЯНА НА АРТИКУЛ!  ПРИ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА НИ ВИЕ СЕ СЪГЛАСЯВАТЕ С УСЛОВИЯТА ИЗПИСАНИ НА НАШИЯ САЙТ!

 

Реалистичен отказ

Купувачът може да поиска незабавна замяна на същия, безупречен продукт в законовия срок и при условията за предявяване на рекламация при съществена грешка. Пригодността на стоките за нормална употреба се оценява спрямо стоки от същия вид и при условие на декларация на продавача за характеристиките на стоките, дадени от продавача или производителя, по-специално чрез реклама, представяне на продукта или указания на самите стоки. Потребителят може да иска правата си от съществена грешка, ако уведоми продавача за грешката в рамките на два месеца от деня на откриване на грешката.

 

Поръчка

Поръчката се съхранява по електронен път на сървъра на доставчика и е на разположение на клиента в седалището на компанията. Купувачът потвърждава, че е напълно запознат с общите условия на онлайн магазина www.manzara.bg и е съгласен с тях. Запазваме си правото на промени и грешки в цените и написания текст. Ще се извиним предварително за евентуални грешки. В случай на възникнали спорове и двете страни се обявяват за миролюбиво уреждане на споровете.

 

Общуване

Фирма Gibon d.o.o. може да използва електронния адрес на купувача за маркетинг, ако той получи електронния си адрес от купувача на своите продукти или услуги, при условие че даде на купувача ясна и изрична възможност да го откаже безплатно и просто да откаже такава употреба от неговия имейл адрес, когато тази информация за придобити контакти и при всяка комуникация в случай, че купувачът не откаже такава употреба от самото начало.

Оплаквания и спорове

Доставчикът Gibon d.o.o. спазва приложимите разпоредби за защита на потребителите и има ефективна система за обработка на жалби и има конкретно лице, което да се свърже с клиента в случай на проблем по телефон или по електронна поща. В случай на проблем, клиентът може да се свърже с него за помощ – 02 4917475. Жалбата може да бъде изпратена на по електронен път на email: info@manzara.bg Процедурата за обработка на жалби е поверителна. В рамките на пет работни дни доставчикът ще потвърди, че е получил жалбата и ще информира купувача за хода на процедурата в рамките на следващите осем дни.

 

Форма за връщане:

форма за връщане

Адрес за връщане на пратки: гр. София 1138, ул Абагар 22, офис 2, Спиди - пратки за връщане на Гибон

ПЪЛНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОЛИТИКАТА НИ НА ВРЪЩАНЕ МОЖЕ ДА НАМЕРИТЕ НА СЛЕДНИЯ ЛИНК:

https://www.manzara.bg/%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%B8-%D0%B2%D1%80%D1%8A%D1%89%D0%B0%D0%BD%D0%B5

ИЛИ В РАЗДЕЛ „ДОСТАВКА И ВРЪЩАНЕ“.

ВАЖНО:  ПРИ НЕСПАЗВАНЕ НА ПОЛИТИКАТА НИ ЗА ВРЪЩАНЕ, КАКТО Е ОПИСАНО НА САЙТА НИ, ЕКИПЪТ НА МАНЗАРА БЪЛГАРИЯ ИМА ПРАВО ДА ОТКАЖЕ ВАШАТА ЗАЯВКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ПОДМЯНА НА АРТИКУЛ!  ПРИ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА НИ ВИЕ СЕ СЪГЛАСЯВАТЕ С УСЛОВИЯТА ИЗПИСАНИ НА НАШИЯ САЙТ!